четверг, 9 февраля 2023 г.

ГР 26 ГРС - Ф БАРНА СПРАВА ТЕМА 2 МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАРІВ

 

ТЕМА 2

 МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАРІВ

 

План

2.        1.Організація постачання в барах

 2.2. Склад і характеристика приміщень

2.        3.Обладнання бару, призначення, характеристика

 2.4. Характеристика посуду та інвентарю

 

Міні-лексикон


Ashtray - попільничка

Barglass - бокал для змішування, в якому готують більшість коктейлів, виготовлення яких не потребує шейкера.

Barspoon - ложка для змішування.

Before Dinner Cocktails - напої для аперитива.

Blender - миксер.

Bottle Opener - відкривач для пляшок

Boston Shaker - американський шейкер, що складається із двох частин Bowl - металева або скляна чаша.

Coaster - підставка під бокал.  Cork Screw - штопор. Сuр - чаша для пунша.

Dash - декілька крапель, одиниця вимірювання в барі

Decanter - графін, в який переливають старе вино із осадом.

Float – маленькі кількості, які обережно виливають у коктейль (як правило, міцний алкоголь)

Frosted glass - дуже охолоджений бокал.

Glass - стакан, бокал.

Ice Bucket - ємність для зберігання льоду Ice-Crusher - млин для подрібнення льону.

Ice Pick - ніж для колки льоду

Ice Scoop - совок для льоду

Jigger - мірний стакан, один джиггер дорівнюється 1 1/2 унції

Knife - ніж

Label - етикетка Measure - мірний стакан.

Mug - пивна кружка.

Optic - дозатор.

Stirrer - коктейльна паличка.

Tongs - щипці  

2.1.Організація постачання в барах

Раціональна організація постачання підприємств сировиною, напівфабрикатами та матеріально-технічними засобами є важливою частиною забезпечення та ритмічної роботи підприємства. 

 Вимоги до постачання: 

        Відповідної якості;

        Оптимальний вибір постачальників та своєчасне укладання з ним договорів; Вчасне та ритмічне завезення продукції, без порушення графіків постачання.

Підприємства –виробники – основні джерела постачання

1.              Виробники товарів різної форми власності: державні акціонерні товариства, об’єднання, приватні форми, які виробляють харчові продукти, алкогольні та безалкогольні напої.

2.              Підприємства можуть проводити закупівлю на ринках, у магазинах, на оптових ринках.

3.              Багато підприємств проводять постачання сировини та продуктів через посередників, у ролі яких виступають оптові бази.

Оптові бази бувають

1.              Вихідні – організовують процес просування товару з пунктів виробництва до пунктів споживання. Вони здійснюють оптовій продаж товарів великими партіями  оптовим та роздрібним підприємствам.

2.              Торгово-закупівельні – розміщуються в районах, де багато підприємств-виробників накопичують товари для продажу їх у місцях споживання.

3.              Торгові – знаходяться в місцях споживання. Вони закуповують товар у виробників та продають його роздрібним підприємствам.

Договір на поставку є основним документом, який визначає права та обов’язки сторін щодо постачання всіх видів продукції. Договір, як правило, має 4 частини:

-                 преамбула (ввідна частина);

-                 предмет договору;

-                 доповнюючи умови договору; - інші умови договору.

Форми доставок товару:

    Складська форма – коли товар проходить  декілька складів від виробника до споживача.

    Транзитна          форма        –        постачання           передбачає прямі          зв’язки «підприємство - постачальник», минаючи оптові бази.

    Централізована форма – доставка товару на підприємство здійснюється силами та засобами  постачальників.

    Децентралізована        форма        –        вивезення   товару           здійснює підприємство, використовуючи свій транспорт.  

2.2. Склад і характеристика приміщень

Склад приміщень підприємств ресторанного господарства встановлюється та регулюється певними вимогами СніП.

Розрізняють такі основні групи приміщень:

Складська група – призначена для тимчасового зберігання продуктів та сировини в морозильних камерах і сухих приміщеннях з відповідними режимами зберігання.

Виробнича група – призначена для переробки сировини та відпуску готової продукції. Складається з: основних цехів (заготівельні та доготівельні), спеціалізованих (кондитерського), допоміжних приміщень (мийна та хліборізальна).

Торгова група – призначена для реалізації готової продукції та організації її споживання.

Адміністративно-побутова група – призначена для забезпечення задовільних умов праці та відпочинку працівників підприємства (кабінет директора, бухгалтерія, гардероб персоналу).

Склад та площі приміщень. До торгової групи приміщень відносять: зал бару, вестибюль з гардеробом, мийну столового посуду, туалетні кімнати та умивальники для відвідувачів. Норми площі на одно місце у барах, складають: пивний бар із самообслуговуванням – 1,5 м², пивний бар з обслуговуванням офіціантами – 1,4 м², винний бар – денний -1,8 м²; нічний – 2,1-2,3 м².

Кількість виробничих приміщень залежить від типу бару, кількості місць у залах, методу та форми обслуговування, виду сировини, яка використовується. До виробничих приміщень відносять: виробничі цехи, підсобні приміщення, мийні кухонного посуду.

До складських приміщень відносять – охолоджувальні камери, комори для зберігання сухих продуктів, комори для інвентарю і тари. До адміністративно – побутових приміщень відносять: кабінет адміністратора, гардероб, душові кімнати персоналу, білизняна, приміщення персоналу.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий