четверг, 16 февраля 2023 г.

ГР 26 ГРС- Ф УЗГРГ ТЕМА Основні системи конференц-залу

 



 Основні системи конференц-залу

Діловий туризм – один з найперспективніших напрямів сучасного туризму. Високі темпи його розвитку визначають, у першу чергу, глобалізація світової економіки і «стирання кордонів». Понад 73% об'єму ділового туризму складають корпоративні поїздки, зокрема тури, що ставлять за мету стимулювання співробітників, зайнятих, скажімо, просуванням товарів компанії. Ще 16% поїздок беспосередньо стосуються участі в з'їздах, конференціях, семінарах. Близько 11% - викликані участю в ярмарках та торгівельнопромислових виставках. Фахівці та аналітики туристичного бізнесу стверджують, що близько чверті всіх подорожей належать до категорії "business travel". Ділові заходи в готелі вимагають відповідного сучасного оснащення конференц-комплексів готелів. Конференц-зал призначений для проведення конференцій, форумів, симпозіумів, нарад, зустрічей, прес-конференцій, презентацій, а також інших заходів. Устаткування дозволяє працювати у двох основних режимах: в режимі конференції та в режимі наради. Для готелів та бізнес-центрів У будь-якому готелі, з точки зору розміщення апаратури, умовно можна виділити 3 функціональні зони: 

1. Публічна зона (вхідний вестибюль, коридори і холи на поверхах) 

2. Бізнес - зона (офіси, конференц-зал, кімнати переговорів).

3. Зона відпочинку та розваги (ресторан, бар, танцювальний і кіно / відео зали, спортивні зали, басейн) 

Публічна зона Це перша зона, в яку потрапляють гості, і від атмосфери якої багато в чому залежить їх перше враження про готелі. Для цієї зони характерне використання інформаційно-розважальних та рекламних підсистем обладнання:  Системи фонової музики (може бути частиною загальної системи оповіщення)  Інформаційні та рекламні дисплеї, що входять, наприклад, в систему Digital Signage Бізнес-зона Для цієї зони характерне використання наступних систем обладнання:  Система фонової музики та оповіщення.  Устаткування конференц-залів і кімнат для переговорів (стаціонарне та / або мобільний).  Проекційні і моніторні мультимедійні системи (проекційне обладнання).  Конференц-системи, до складу яких можуть входити: обладнання для синхронного перекладу, програми для реєстрації та голосування, а також системи телеконференції та системи відеоконференції.  Системи звукопідсилення.  Автоматизовані системи стенографування і розшифровки стенограм.  Системи технологічного ТБ для відеозапису і трансляції конференцій в інші приміщення (кімнати перекладачів та стенографістів, прес-центр і т.д.).  Дошки, блокноти та інше презентаційне обладнання. Зона відпочинку і розваг Залежно від класу готелю чи бізнес-центру в цій зоні можуть знаходитися: ресторани, бари, танцювальний і кіно / відео зали, спортивні зали, басейн, кегельбан та інші. Зона відпочинку та розваг повинна мати наступне устаткування:  Система фонової музики та оповіщення для будь-яких приміщень.  Проекційне, світлове та звукове обладнання для ресторанів, барів, дискотек.  Проекційне та звукове обладнання для кіно / відео залів.  Аудіо / відео системи для тренажерних, шейпінг-та інших спортивних залів.  Системи прийому ефірного та супутникового ТБ. Кожна зона оснащена відповідним обладнанням.

Устаткування конференц-залу 

Конференц-зала призначена для проведення конференцій, форумів, симпозіумів, нарад, зустрічей, прес-конференцій, презентацій, колективного перегляду відеоматеріалів, тренінгів, урочистих заходів та святкових концертів, а також інших заходів. Конференц-сервіс – це комплексне технічне і організаційне супроводження заходу, від розробки концепції заходу спільно із замовником до повноцінного завершення проекту із застосуванням новітніх цифрових технологій. Це забезпечення унікальних рішень за міс- цем проведення, з харчуванням, з інтеграцією в єдину інформаційну систему різних технологій: синхронного перекладу мови, системи голосування, аудіо і відео, телебачення, Інтернету тощо. Послуги конференц-сервісу повинні відповідати ряду певних вимог: зручне місце розташування об’єктів конференц-послуг, функціональність, комфортність, економічність. Устаткування конференц-залів дозволяє працювати двох основних режимах: в режимі конференції та в режимі наради. Ділові наради і конференції, бізнес-презентації і проблемні дискусії вимагають найрізноманітнішого обладнання, що допомагає легко і ефективно проілюструвати виступи доповідачів, супроводжуючи їх ретельно підібраним аудіовізуальним рядом. Саме універсальність засобів відображення інформації дозволяє найбільш гнучко і функціонально організувати проведення різних цільових заходів, коли аналізується великий обсяг даних або використовуються різні носії інформації. Сучасне обладнання конференц-залів дозволяє приймати інформацію з різних джерел, починаючи від простого листа паперу до відеомагнітофона і комп'ютера. Сучасні презентаційні комплекси для проведення нарад повинні забезпечувати: • подання на великому екрані колективного користування презентаційних матеріалів • можливість зв'язку даного залу нарад з іншими залами за допомогою засобів системи аудіо-і відеоконференції (системи телеприсутності) • високоякісне звукопідсилення, звуковідтворення і звукозапис нарад з використанням сучасних технологій обробки звуку • можливість синхронного перекладу при проведенні міжнародних конференцій (нарад) • можливість використання єдиного пульта керування устаткуванням залу (відео та звукове обладнання, світло, штори, екран, кондиціонер і т.п.) з доступним для користувача інтерфейсом.

Комплекс обладнання будь-якого конференц-залу умовно можна розділити на декілька підсистем. В свою чергу елементи устаткування конференц-залів об’єднуються в системи. Основні системи конференц-залу:  системи відображення інформації,  система озвучування,  комутаційне обладнання,  система управління,  відеоконференцзв'язок,  додаткове обладнання.




Комментариев нет:

Отправить комментарий