пятница, 7 октября 2022 г.

ГР 26 ГРС -ФТЕХНОЛОГІЇ ГАЛУЗІ Практична робота

 


Практична робота .  Ресторанне господарство як складова частина індустрії гостинності: розвиток, концепція, класифікація

Мета: ознайомитися з ринком ресторанних послуг.

Завдання: вивчити класифікацію та характеристику підприємств ресторанного господарства. 

 

Навчальні завдання

1.  Класифікація підприємств ресторанного господарства. 

2.  Характеристика типів підприємств ресторанного господарства.

3.  Комплекс послуг закладів ресторанного господарства.

4.  Види діяльності ресторанів: фронт-хаус і бек-хаус.

 

 Знайти в лекційному курсі, літературних та Інтернет-джерелах відповіді на поставлені навчальні завдання. 

Тести 

1.  Виробництво продукції, реалізація та організація споживання належать до __________ функціонування підприємств ресторанного господарства.

а) галузевих особливостей;

б) особливостей організаційно-економічного характеру;

в) особливостей соціального характеру.

 

2.  Залежність асортименту продукції від контингенту споживачів, сезону, попиту, наявності сировини та продуктів у коморах – це одна із багатьох особливостей ________ характеру.

а) галузевого;       б) організаційно-економічного;       в) соціального.  

 

3.  Залежність режиму роботи закладів від режиму роботи підприємств, установ, учбових закладів – одна з особливостей _______ характеру.

а) галузевого;       б) організаційно-економічного;       в) соціального.  

 

4.  Ринок ресторану – _________.

а) це специфічна частка певного ринку;

б) формують люди, які користуються його послугами;

в) це відношення кількості ресторанів у даному мікрорайоні до чисельності

населення;

г) це демографічні характеристики населення мікрорайону;

д) це пересічна кількість відвідувачів, яка обідатиме, за інших рівних умов,

у будь-якому ресторані.

 

5.  Ніша – це ________.

а) специфічна частка певного ринку;

б) формують люди, які користуються його послугами;

в) відношення кількості ресторанів у даному мікрорайоні до чисельності

населення;

г) демографічні характеристики населення мікрорайону;

д) пересічна кількість відвідувачів, яка обідатиме, за інших рівних умов, у

будь-якому ресторані.

 

6.  Потенційна життєздатність ресторануце _______.

а) специфічна частка певного ринку;

б) відношення кількості ресторанів у даному мікрорайоні до чисельності

населення;

в) демографічна характеристика населення мікрорайону;

г) пересічна кількість відвідувачів, яка обідатиме, за інших рівних умов, у

будь-якому ресторані.

 

7.  Чесна частка ринку – це _______.

а) специфічна частка певного ринку;

б) відношення кількості ресторанів у даному мікрорайоні до чисельності

населення;

в) демографічна характеристика населення мікрорайону;

г) це пересічна кількість відвідувачів, яка відвідує, за інших рівних умов, той

чи інший ресторан.

 

8.  Реальна частка ринку – це _______.

а) специфічна частка певного ринку;

б) відношення кількості ресторанів мікрорайону до чисельності населення;

в) кількість відвідувачів, яку той чи інший ресторан отримує;

г) пересічна кількість відвідувачів, яка обідатиме, за інших рівних умов, у

будь-якому ресторані.

 

9.  До головних критеріїв, за якими обирається місце для ресторану, відносять:

а) демографічний;

б) відсутність промислових об’єктів, що забруднюють довкілля;

в) наявність комунальних мереж;

г) зручність і доступність (близькість до автотранспортних засобів);

д) помітність (наявність яскраво освітленої вивіски чи реклами закладу);

е) наявність власної автостоянки  чи місця для паркування авто клієнтів;

є) привабливість для автомобілістів, що проїжджають повз ресторан;

ж) усі перелічені вище.

 

10*. З погляду рестораторів найперспективнішими є такі місця:

а) ресторан є поодиноким;

б) нагромадження ресторанів або ресторанний ряд;

в) віддалений від центру міста район;

      г) торговий центр;                                                    д) житлові мікрорайони;

      е) центр міста;                                                            є) багатий приміський район.

 

11.  В яких закладах РГ найяскравіше проявляється атмосферика?

а) в інтер’єрах ресторанів класу «люкс»;

б) в інтер’єрах закусочних;

в) в інтер’єрах концептуальних закладів харчування;

г) в інтер’єрах кав’ярень.

 

12.  Тип закладу громадського харчування – це _______.

а) вид підприємства із характерними особливостями обслуговування, асортименту реалізованої кулінарної продукції та номенклатури послуг, що надаються клієнтам;

      б)     сукупність     загальних    характерних     ознак      виробничо-торговельної

діяльності закладу ресторанного господарства;

в) сукупність підприємств, що характеризуються певними особливостями

обслуговування.

 

13.  Клас підприємства громадського харчування – це _______.

а) вид підприємства із характерними особливостями обслуговування, асортименту реалізованої кулінарної продукції та номенклатури послуг, що надаються клієнтам;

б) сукупність відмітних ознак підприємства певного типу, що характеризує

якість наданих послуг, рівень та умови обслуговування;

в) сукупність підприємств, що характеризуються певними особливостями

обслуговування.

 

14.  Залежно від виробничих функцій і характеру виробництва підприємства класифікуються на:

а) заготівельні, доготівельні, з повним виробничим циклом, роздавальні,

торговельні;

б) ресторани, кафе, бари, їдальні, закусочні;

в) повносервісні та спеціалізовані;

г) заготівельні, доготівельні, торговельні.

 

15.  За характером торгово-виробничої діяльності всі заклади харчування поділяють на такі типи:

а) заготівельні, доготівельні, з повним виробничим циклом, роздавальні,

торговельні;

б) ресторани, кафе, бари, їдальні, закусочні тощо;

в) повносервісні та спеціалізовані;

г) заготівельні, доготівельні, торговельні.

 

16.  Підприємства з повним виробничим циклом _________.

а) виконують функцію виробництва, спрямованого на централізований випуск напівфабрикатів, кулінарних і кондитерських виробів для комплексного постачання ними інших підприємств;

б) здійснюють обробку сировини, виготовляють напівфабрикати і готову

кулінарну продукцію, а також самостійно реалізовують її через власні торгові зали, буфети, кулінарні магазини;

в) реалізовують готову продукцію, отриману від заготівельних або інших підприємств громадського харчування. Тут повністю відсутня функція виробництва; організована реалізація продукції і споживання її в торговому залі.

 

17.  Заготівельні підприємства ________.

а) виконують функцію виробництва, спрямованого на централізований випуск напівфабрикатів, кулінарних і кондитерських виробів для комплексного постачання ними інших підприємств;

б) здійснюють обробку сировини, виготовляють напівфабрикати і готову кулінарну продукцію, а також самостійно реалізовують її через власні торгові зали, буфети, кулінарні магазини;

в) реалізовують готову продукцію, отриману від заготівельних або інших підприємств громадського харчування; тут повністю відсутня функція виробництва; організована реалізація продукції і споживання її в торговому залі.

 

18.  Ресторан – це _______.

а) заклад РГ з різноманітним асортиментом продукції власного виробництва і закупних товарів, високим рівнем обслуговування й комфорту в поєднанні з організацією відпочинку та дозвілля споживачів;

б) підприємство з організації харчування та відпочинку споживачів із наданням обмеженого асортименту продукції, реалізовує фірмові страви, страви і вироби на замовлення та напої;

в) заклад громадського харчування з обмеженим асортиментом страв нескладного приготування з певної сировини, призначений для швидкого обслуговування споживачів.

 

19.  Кафе – це _______.

а) заклад ресторанного господарства з широким асортиментом страв складного приготування, включаючи страви на замовлення та фірмові, підвищеним рівнем обслуговування в поєднанні з організацією відпочинку;

б) підприємство з організації харчування та відпочинку споживачів із наданням обмеженого асортименту продукції, реалізовує фірмові страви, страви і вироби на замовлення та напої;

в) заклад РГ із широким асортиментом страв нескладного готування, кондитерських виробів і напоїв, в якому застосовують самообслуговування або обслуговування офіціантами.

 

20.  Залежно від місця розташування розрізняють такі ресторани:

а) міські, вокзальні, вагони, на теплоходах, для автотуристів;

б) центральні, заміські, сільські, в торгових центрах, придорожні;

в) спеціалізовані, повносервісні, клубні, цілодобові;

г) вестибюльні, банкетні, при басейнах, на поверхах.

 

21.  Залежно від асортименту пропонованої продукції можна виділити дві великі категорії підприємств харчування:

а) спеціалізовані, повносервісні та комбіновані;

б) з вузькою спеціалізацією та широкою спеціалізацією;

в) загальнодоступні та пов’язані з обслуговуванням певного контингенту

споживачів;

г) сезонні та цілорічні.

 

22*.          Залежно                    від             методів обслуговування,    що             застосовуються, підприємства ресторанного господарства поділяють на _______.

а) підприємства самообслуговування;

б) з обслуговуванням офіціантами;

в) із французьким обслуговуванням;

г) із висококласним обслуговуванням.

 

23*. Ресторани і бари за ступенем комфорту, рівнем обслуговування і обсягом надаваних послуг поділяються на класи:

      а) люкс;                                  б) високий;                                   в) середній;

      г) вищий;                               д) перший;                                    е) низький.

 

24.             Яка міжнародна мережа швидкого харчування вийшла на український ринок в 90-х рр. ХХ ст.?

      а) McDonald’s;               б) KFC;                           в) Subway;                    г) Pizza Hut;

      д) Wendy’s;                     е) Domino’s Pizza;     є) Burger King;                  ж) Taco Bell.

 

25.             Хто був причетний до успіху міжнародної мережі швидкого харчування McDonald’s?

      а) брати МакДональдс;                     б) Джон Дельмоніко;               

      в) Рей Крок;                                              г) М. Буланже;                             

      д) Цезар Рітц;                                          е) Огюст Ескоф᾿є.


Комментариев нет:

Отправить комментарий